joi, 30 noiembrie 2017

La sfârşit de Noiembrie ...


Este trecut de ora 20 şi vedem cum se scurg ultimele ore din noiembrie, o lună pe cât de frumoasă, pe atât de provocatoare, pe cât de predictibilă, pe atât de surprinzătoare, pe cât de misterioasă, pe atât de magică.

Un 11 veritabil care ne-a urcat şi ne-a coborât tocmai pentru a ne arăta cum suntem şi cum am putea să fim, care ne-a pus mereu în faţă oglinzi în diferite momente, în care ne-am văzut pe noi în ipostaze mai mult sau mai puţin plăcute.

În Numerologia Kundalini se spune că atunci când stăpâneşti corpul 11, le stăpâneşti pe toate celelalte. De aceea, noiembrie a fost aşa de interesantă, pentru că până să ajungem la 11 ne-a trecut prin toate celelalte corpuri, arătându-ne unde ne situăm, dar nu spunându-ne direct, ci lăsându-ne pe noi să ne dăm seama, să ne evaluăm corect.

Se cuvine ca acum, la ceas de seară, să aşternem câteva cuvinte despre experienţele noastre pe parcursul acestei luni, nu neapărat pentru ceilalţi, ci în primul rând pentru noi, pentru a vedea ce am învăţat cu adevărat din ele, cum le-am perceput şi cum le-am trăit. Este ca o mărturisire pe care o facem celui mai bun prieten al nostru în faţa căruia avem curajul să spunem adevărul şi să ne recunoaştem fricile şi slăbiciunile. Este ca un ghid de călătorie pe care îl scriem pentru cineva care are nevoie să se întoarcă în timp şi să-şi reamintească experienţele prin care a trecut.

Noi, cei din viitor, vom avea nevoie, la un moment-dat, de lucrurile pe care le scriem astăzi tocmai pentru a ne reaminti aceste momente, dar mai ales modul cum am reacţionat la ele.

Mulţumim noiembrie 2017 pentru toate aceste experienţe, pentru pragurile pe care le-am avut de trecut, peste provocările la care am fost nevoiţi să le găsim soluţii, pentru darurile pe care le-am primit, dar mai ales pentru efervescenţa şi dinamica fiecărei zile.

Peste câteva ore începe o altă lună, cu altă dinamică, cu alte experienţe, cu multe provocări pe mental, dar şi cu multă, multă magie. Dacă stăm puţin în linişte, undeva în depărate, este posibil să auzim sunetul clopoţeilor şi zurgălăilor. Vine Decembrie!!!!!

Pentru a înţelege mai bine mandalele, vă invit sâmbătă, 16.12.2017, de la ora 10.00, la un curs on-line de mandale. Mai multe informaţii găsiţi la adresa: http://mandalesioameni.blogspot.ro/p/blog-page.html

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #numerologie, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu