duminică, 12 noiembrie 2017

12.11.2017


Astăzi, fiind şi zi de duminică, şi având mai mult timp pentru noi, a venit momentul să ne ocupăm mai mult şi de noi, de a ne descoperi pe noi. 

Aşa că astăzi, putem face o călătorie cu noi şi pentru noi, în interiorul nostru, iar cel mai bun mod de a face aceste lucru este prin intermediul meditaţiei.

Să ne acordăm aşadar, timp pentru introspecţie, să vedem ce anume ne face fericiţi, ce nume ne face nefericiţi, ce anume am vrea să facem în viaţa aceasta, ce anume am vrea să nu facem în viaţa aceasta, ce cursuri am dori să facem, în ce locuri am dori să ajungem, ce persoane am vrea să întâlnim, cum am dori să trăim, ce schimbări am dori să facem etc. Va fi o discuţie lungă şi interesantă cu Sinele nostru, ocazie cu care vom afla multe despre noi şi despre cum putem să evoluăm mai departe, spre ce direcţii am putea să ne îndreptăm.

Însă, atenţie, pentru că este o călătorie la care avem nevoie de curaj, mai ales pentru a recunoaşte că dincolo de bula noastră, pe care ne-am creat-o şi în care avem impresia că totul este perfect, dincolo de această bulă mai este ceva, ceva pe care îl simţim dar nu am avut curajul să-l descoperim, să ne îndreptăm către el.

Este necesar să facem acest lucru? Dacă nu vrem să ieşim din bula noastră, nu.

Altfel, da, este necesar, mai ales că suntem pe încheierea unui ciclu de trei luni, iar pe data de 26 vom începe un alt ciclu, care ne va aduce alte misiuni pe care, în funcţie de deschiderea pe care o avem, le primim mai uşor sau nu.

Atenţie la mental astăzi, pentru că avem provocarea de a-l menţine pozitiv!

P.S. Dacă eşti interesat(ă) de interpretarea mandalei tale personale, poţi obţine aici mai multe informaţii. 

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #numerologie, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu