vineri, 16 februarie 2018

16.02.2018


O configuraţie WOW ne oferă ziua de astăzi. Nu întâmplător Anul nou chinezesc începe de astăzi.

Atât culorile din mandală, cât şi numerele se aliniază astăzi într-o configuraţie interesantă, care ne poate oferi un salt important în viaţa noastră, în evoluţia noastră, atâta timp cât suntem pregătiţi să le folosim, cât suntem pregătiţi să le urmăm, altfel va rămâne doar o altă zi cu o mandală frumoasă pentru că are mult mov 😀. 

Mandala de astăzi se deschide către vindecare şi continuă cu mişcare, atât fizică, cât şi energetică, toate susţinute deplin de ghidarea Universului. Este ca şi cum Universul a coborât astăzi printre noi să ne ajute să facem această schimbare, să ne-o aducă în faţa noastră, iar tot ceea ce avem noi de făcut este doar să întindem mâna şi să o luăm. Însă cum spuneam şi mai sus, dacă nu suntem pregătiţi, vom trece pe lângă această oportunitate aşa cum am trecut pe lângă altele şi nu le-am văzut.

Astăzi este despre schimbare şi despre asumarea drumului nostru real în viaţă. Am spus real pentru că, de cele mai multe ori, din păcate, suntem pe un alt traseu, pe care nu ni le-am ales neapărat noi, dar pe care, mai mult sau mai puţin l-am consimţit. Am ales să facem ceea ce părinţii noștri şi-au dorit să facem, cu toate că nu ne-a plăcut foarte mult, dar pentru a nu-i supăra sau pentru a primi, în continuare bani de la ei, am închis ochii la ceea ce Sufletul nostru dorea şi am mers pe un alt drum. 

Am ajuns să practicăm meserii care, deşi sunt bănoase, nu ne sunt neapărat pe plac, dar le facem conştiincioşi pentru că nu poţi să nu-ţi faci meseria şi în plus "facturile vin în fiecare lună", nu? Dar cu fiecare zi ne adâncim mai mult în nefericirea noastră şi nu vrem să vedem că, pe lângă drumul pe care mergem care, din punctul nostru de vedere, nu este cel mai bine asfaltat, nu are cel mai frumos peisaj, spuneam că, pe lângă drumul pe care mergem, paralel, cu el, se găseşte drumul nostru, care este cel mai frumos pentru noi şi, pe care, îl şi putem vedea uneori, dar pe care, din păcate, nu mergem. 

Nu mergem pentru că nu avem curajul să rupem "gardurile" care delimitează acest drum pentru a cel pe cel care ne place, iar când ajungem la "nodurile rutiere", care ne-ar permite trecerea lină către celălalt drum, nici măcar nu le observăm.

Aşa arată schemele în care am ales să rămânem, condiţionarea din care nu vrem să ieşim şi căreia îi adăugăm noi şi noi elemente, gen: ce o să spună lumea? cum o să mă descurc de azi înainte? o să fiu oare în stare să merg pe noul drum? La primele două întrebări nu ştiu să răspund, pentru că depinde de fiecare în parte, dar la a treia, răspunsul este că nu o să putem merge pe noul drum, pentru că, în realitate, dacă ni l-am asumat, nu o să mergem pe el, ci o să zburăm pe el.

Suntem într-un an de unsprezece, într-o zi de doi sau de unsprezece. Suntem într-o zi care reprezintă un "nod rutier" care ne poate ajuta să trecem pe celălalt drum. Astăzi este zi de alegere, iar odată ce am ales, este bine să ne asumăm. Putem rămâne pe drumul pe care mergem acum sau putem trece pe drumul nostru. Alegerea este la fiecare.

Şi, în plus, ca provocarea să fie şi mai mare, totul se întâmplă într-o zi de şapte (unu+şase=şapte), în care se activează toate fricile noastre tocmai pentru a le conştientiza şi a trece peste ele.

Dar să nu uităm de culoarea care dă frumusețe mandalei de astăzi, aceste triunghiuri mari de mov, care reprezintă legătura noastră cu Universul şi grija pe care El o are pentru noi şi pentru evoluţia noastră. Să avem curajul să cerem, pentru că numai dacă cerem, vom primi. Să cerem ghidare, să cerem sprijin, să cerem curaj, să cerem inţelepciune, să cerem ...

Fie ca, la sfârşitul acestei zile, să fie bucurie multă în sufletele noastre pentru decizia sau deciziile pe care le-am luat astăzi, demonstrându-ne astfel să am început să ne iubim pe noi înşine şi că suntem demni de o viaţă trăită în iubire şi stimă de Sine.

De noi depinde ...

Să avem grijă şi de artistul din noi astăzi, să-i dăm voie să aducă la suprafaţă, prin ceea ce creează, mesajele vindecătoare ale Universului.

P.S. Dacă eşti interesat(ă) de interpretarea mandalei tale personale, poţi obţine aici mai multe informaţii.

#manadaledelumina, #mandalazilei, #evolutiespirituala, #numerologie, #denoidepinde, #traiestetiviata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu