duminică, 23 iulie 2017

23.07.2017


Revenim de multe ori la vechile tipare tocmai pentru a vedea ce anume mai avem de rezolvat acolo, să vedem cu ce mai rezonăm de acolo şi ce anume ne împiedică să evoluăm.

Astăzi manifestăm din nou tiparul pustnicului şi căutăm singurătatea, căutăm să mergem în locuri îndepărtate, acolo unde sunt şi mănăstiri, schituri, să vizităm peşteri ale pustnicilor.

Este pur şi simplu modul prin care ne racordăm la vieţile noastre trecute în care eram acolo, eram pustnici. Numai că racordarea la acest tipar ne aduce nu doar legătură cu acele vieţi, ci ne scoate la suprafaţă şi tiparele pe care le-am format atunci, tipare care se regăsesc de rezolvat în mandala zilei de astăzi.

În primul rând vorbim de tiparul neiubirii de Sine, pentru că vieţi de-a rândul ne-am ocărit pe noi înşine, ne-am considerat păcătoşi, netrebnici, care nu merităm nimic. De asemenea, am considerat corpul fizic ca fiind o povara şi de aceea am ajuns în viaţa aceasta să avem tot felul de probleme fizice. Să nu scăpăm din vedere corpul fizic, atunci când lucrăm la iubirea de Sine.

Sexualitatea şi sexul le-am blestemat şi considerat ispite de la "ăl cu coarne", iar persoanele de sex opus mijloace prin care se manifestă ispita. Să nu ne mirăm de probleme genitale, de teamă de parteneri de sex opus sau de incapacitatea de a avea copii.

Neiubirea faţă de banii îşi are şi ea originea tot în acea perioadă, când consideram banul  "ochiul .....", numai că atunci se putea trăi fără bani mai uşor decât astăzi. Este nevoie să refacem relaţia cu banii, pentru că dacă noi vom iubi banii şi banii ne vor iubi pe noi. Şi da, banii sunt de la Dumnezeu.

Să lucrăm aşadar la toate aceste aspecte, fiecare după cum mai rezonează cu ele, pentru a ne putea vindeca şi evolua spiritual. Să nu ne judecăm pentru acele perioade pentru că aşa eram atunci şi atât am putu face. Acum, când ştim mai multe, putem face mai multe.

Astăzi este o zi de mişcare, de plimbare, de demarat lucruri, de trecut peste comoditate, aşa că ar fi bine ca măcar să facem planul la acţiunile noastre viitoare.

În privinţa rugăciunii, cred că primul lucru pe care îl avem de făcut astăzi ar fi să stăm de vorbă cu Dumnezeu, aşa cum stăm de vorbă cu un prieten şi să vedem unde mai avem probleme de neiubire reaportat la El.

El oricum este acolo tot timpul, noi am fost cei care ne-am depărtat. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu