vineri, 14 iulie 2017

14.07.2017

Cuminte astăzi mintea ne minte. 😀

Este doar un joc de cuvinte însă dacă ne uităm atent în mandală vedem cum astăzi mentalul s-a întins ca o hidră prin mandală, închizând spiritualitatea şi blocând comunicarea şi iubirea.

Este un joc cu care Universul ne provoacă, ceva de genul, cum ar fi dacă astăzi am reuşi să trecem peste acest mental şi am reuşi să-l integrăm armonios cu toate acele energii pe care el le blochează.

Cum ar fi dacă am lăsa intuiția să ne ghideze mentalul spre activități creative, care să îl ajute să se exprime la adevărata sa valoare? 

Cum ar fi dacă astăzi ne-am coborî mintea în inimă şi ne-am observa gândurile odată ce suntem acolo? Cum am gândi oare în energia iubirii? Numai testând putem afla răspunsul la această întrebare.

Chiar dacă ne-am făcut un plan speech-ului, comunicarea ar fi bine sa fie ghidată de intuiţie, pentru că întotdeauna pot apărea informaţii pe care Universul vrea să le transmitem atunci şi acolo, pentru că atunci şi acolo se găsesc acele persoane care au nevoie de informaţia noastră.

Rugăciunea vine şi mai calmează gălăgia din mentalul nostru, aşa că bine să o folosim mai des astăzi.

Şi, în toată panoplia aceasta de roz, putem avea şi reuşite, în sensul că astăzi suntem foarte deschişi către informaţie, către lucruri noi, către cercetare, către ştiinţă, către verificat teorii şi informaţii.

Să fim atenţi astăzi cu vorbăria multă şi cu minciuna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu