marți, 11 aprilie 2017

11.04.2017


Dacă ar fi să ne uităm la noi, în oglindă, ce ne-am reproşa? De ce anume ne-am acuza că am făcut sau că nu am făcut? Ce anume nu ne-ar place la noi? Ce am dori să schimbăm? 

După ce ne-am dat răspunsuri detaliate la întrebările de mai sus, ar fi bine să ne uităm din nou în oglindă şi să ne adresăm alte întrebări. Pentru ce anume ne-am felicita? Cu care dintre acţiunile noastre ne-am lăuda şi am fi mândri de noi? În ce direcţie am dori să orientăm dezvoltarea noastră personală?

Astăzi este o zi plină de iubire, o zi în care primează compasiunea, iar prima persoană către care o avem de manifestat suntem chiar noi, pentru că a venit momentul să ne iertăm pentru greşelile noastre, să ne eliberăm de povara în care ne-am ţinut până acum singuri.

Este momentul să trecem peste frustrările pe care le-am acumulat şi să încetăm să ne mai atacăm pe noi înşine.

Decât să stăm într-o atitudine permanentă de supărare pe noi înşine pentru tot felul de lucruri, mai bine am discuta mai mult cu noi şi am găsi rezolvare la provocările pe care viaţa ni le scoate în cale.

Să începem, aşadar să ne iubim mai mult pe noi înşine şi să ne dăm voie să primim toate darurile pe care Universul le-a pregătit pentru noi. 


#mandaledelumina, #evolutiespirituala, #numerologie




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu